Not known Details About شارژر لپ تاپ 20 ولت 2.25 آمپر لنوو

Wiki Article

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اگر این مدل از آداپتور را خریداری کردید، کانکتور مناسب با جک ورودی لپ تاپ خود را پیدا کرده و از آن استفاده کنید.

فقط دوستانی که می خوان باتری رو خودشون تعوضی کنند حتما قبلا تو اینترت به فارسی و انگلیسی جست و جو کنند تا مراحل تعوضی باتری رو باهاش آشنا بشن.

این عوامل می تواند باعث صدمه دیدن یا خرابی شارژر شود. اما گاهی مواقع پیش می آید که فقط کابل پاور شارژر خراب شده و مشکلی از سمت آداپتور لپ تاپ پیش نیامده است. در این مواقع باید روش هایی برای تست شارژر به کار گرفت تا از خرابی آن اطمینان حاصل کرد. در زیر به چند مورد از راه های تست شارژر لپ تاپ اشاره خواهیم نمود.

حسن صفری ۰۶ دی ۱۳۹۸

ظرافت در طراحی شارژرهای اصلی یکی از مهم ترین مواردی است که باید به آن توجه کنید. ظرافت در طراحی پارامتر ساده‌ای است که می‌توانید بر اساس آن تفاوت بین نمونه‌های اصلی و تقلبی را از این طریق متوجه شوید.

درد ، دوران نقاهت ( تعویض پانسمان، بخیه) لیزر درمانی چگونه است؟

اگر با انجام دادن روش های قبلی از سلامت شارژر اطمینان حاصل کردید ولی همچنان لپ تاپ شما شارژ نمی شود، باید از روش دیگری استفاده کنید.

اغلب خرابی های مربوط به شارژر لپ تاپ از طریق ضربه فیزیکی و فشار به آداپتور و سیم شارژر ایجاد می شوند و باعث پارگی سیم و یا خرابی قطعات داخلی آداپتور می شوند. جلوگیری از فشار آمدن به سیم با ضربه خوردن آداپتور می تواند از راه های پیشگیری از کار افتادن شارژر باشد و از ایجاد هزینه های مالی جلوگیری به عمل آورد.

خانه > وبلاگ > تکنولوژی > تعمیر کابل شارژ با ۴ روش اصولی تعمیر کابل موبایل و لپ تاپ

و شهر باتری به قول خودش عمل کرد و بابت این کار منم از آنها ممنونم و کاش می تونستم یکی دیگه رو سفارش میدادم چون میترسم نایاب بشه هر چند می دونم این سالها کار میکنه

 برای خرید شارژر لپ تاپ مناسب باید نکاتی را مد نظر قرار دهید تا خریدی مطلوب داشته باشید. در ابتدا حتماً به ولتاژ و آمپر شارژر لپ تاپ دقت داشته باشید و قبل از خرید ، آنها را مطابقت دهید. به طور مثال اگر ولتاژ روی شارژر به نسبت ولتاژ لپ تاپ بیشتر باشد قطعاً لپ تاپ به سرعت داغ می شود. در ادامه باید حواستان باشد بررسی کنید که آمپر شارژر لپ تاپ از آمپر لپ تاپ کمتر باشد چرا که این مورد به مرور زمان به باطری لپ تاپ آسیب وارد خواهد کرد.

ما را دنبال کنید جستجو بستن اشتراک گذاری

موارد بسیار دیگری مانند جنس کابل، کیفیت ساخت، طراحی ظاهری و... نیز click here now مهم هستند که در اولویت‌های بعدی قرار می‌گیرند.

Report this wiki page